Image
Image
Image

مجموعه YandB

احتراما با توجه به اینکه مدیریت مجموعه خانم شکیبا یزدی مدرس شرکت BRSM  در حوزه مد و طراحی لباس باحق امضا و نیز صدور گواهی نامه بین المللی فعالیت دارند، لذا به معرفی و نیز جزییات این مدرک می پردازیم و جهت ارائه مدارک در خدمتتان هستیم.



www.yandb.ir

 

معرفی شرکت BRSM

شركت بين المللي BRSM با هدف فراهم آوري نيازهاي مشتريان در زمينه خدمات ارزيابي، آموزش و صدور گواهينامه هاي بين المللي و با تمركز بر روي سيستم هاي مديريتي فعالیت می نماید. اين شركت با تركيبي از مهارتها، تجربه ها و صلاحيت ها و با استفاده از نيروهاي متخصص فني و ارزيابيهاي منصفانه، دوستانه و كاملاً علمي بدنبال توسعه ارزش افزوده سازمانها مي باشد. شرکت BRSM با هدف انطباق سيستم و يا محصول شما با نيازمنديهاي تعيين شده بر آن است تا ميزان صلاحيت سازمان شما را ارزیابی و صحه گذاری نمايد.

ما دائماً شما را در كنار خود احساس مي كنيم و مشتريان را مالك اصلي سازمان خود مي دانيم

BRSMENA.com    www.BRS.ir


مراجع اعتباردهی گواهینامه های شرکت BRSM

کلیه گواهینامه های شرکت BRSM تحت اعتبار IAS امریکا ودر عضویت سازمان جهانی IAF می باشد.

در هریک از کشورها بنا به الزامات ملی، نمایندگی های شرکت BRSM تحت اعتبار مراکز ملی تائید صلاحیت کشوری نیز قرار گرفته اند.

گواهینامه های صادر گردیده در ایران توسط شرکت بیکران راهکار سعادت تحت اعتبار مرکز ملی تائید صلاحیت ایران NACI می باشد.

- اعتبارسنجی گواهینامه ها در سازمان جهانی استاندارد IAF :

مرحله 1: به سایت سازمان جهانی استاندارد WWW.IAFCERTSEARCH.ORG مراجعه فرمائید.

مرحله2: نام شرکت ویا شماره گواهینامه خود را درج نمائید.

مشخصات سازمان مورد نظر بصورت کامل باید در این سایت ثبت شده باشد.

- اعتباردهی گواهینامه ها از شرکت IAS امریکا (عضو IAF):

مرحله 1: به سایت جهانی WWW.IAF.NU مراجعه نمائید واز قسمت IAF MEMBERS کشور ایالات متحده امریکا را انتخاب بفرمائید. در این صفحه شما مراجع اعتباردهی کشور ایالات متحده امریکا که در عضویت

IAF می باشند را مشاهده می فرمائید. لطفا شرکت IAS را مشاهده فرمائید.

مرحله 2: به سایت شرکت IAS با آدرس WWW.IASONLINE.ORG مراجعه نمائید. از نوار ابزار بالا گزینه Find Accredited Organization را انتخاب نمائید. با درج نام BRSM در قسمت Keyword فایل اعتباردهی شرکت BRSM توسط IAS را مشاهده می فرمائید. همچنین می توانید این فایل را دانلود نمائید.

مرحله 3: به سایت WWW.BRSMENA.COM   مراجعه نمائید. در قسمت CONTACT US مشخصات کلیه نمایندگی ها از جمله نماینده ایران (شرکت بیکران راهکار سعادت) در دسترس قرارداده شده است.

اعتبارات ملی:

لطفا به سایت مرکز ملی تائید صلاحیت ایرانWWW.Naciportal.isiri.gov.ir  مراجعه نمائید. از قسمت خدمات مرکز- سازمانهای گواهی کننده را انتخاب نمائید. سپس از قسمت زیرین آیتم نهادهای گواهی دهنده خارجی مستقر در ایران را انتخاب نمائید. شرکت بیکران راهکارسعادت با شماره شناسایی NACI-119  قابل مشاهده است.
شرکت بیکران راهکار سعادت بعنوان نماینده انحصاری شرکت BRSM در کشور ایران فعالیت می نماید.

این موضوع در سایت شرکت BRSM با نشانی BRSMENA.COM در قسمت CONTACT US تشریح گردیده است.

نحوه چک کردن گواهینامه ها:

به سایت WWW.BRSMENA.COM مراجعه نمائید. از نوار ابزار بالا گزینه Directory of Certified Customers  را انتخاب نمائید.

گزینه Certified Client را انتخاب نمائید. با وارد نمودن شماره درج گردیده برروی گواهینامه می توانید مشخصات شرکت خود را مشاهده نمائید.